Interior Design Online _Bakery and Pastry shop in Barcelona


Ανακαίνιση αρτοζαχαροπλαστείου στη Βαρκελώνη.

Στόχοι της ανακαίνισης ήταν να αναβαθμιστεί και να γίνει πιο ελκυστικός για τους πελάτες ο χώρος και ταυτόχρονα να τραβάει την προσοχή των περαστικών, με όσο το δυνατόν λιγότερες επεμβάσεις και μικρότερο κόστος.

Δεδομένου ότι το κατάστημα στεγάζεται σε διατηρητέο κτίριο που βρίσκεται σε πεζόδρομο της Βαρκελώνης με μεγάλη τουριστική κίνηση, υπήρχαν πολλοί περιορισμοί ως προς το τι επιτρέπεται, με αποτέλεσμα το κατάστημα να περνάει απαρατήρητο, παρόλη την υψηλή ποιότητα των αγαθών που προσφέρει.
Επίσης, άλλο πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί ήταν η έλλειψη βιτρίνας, για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε μια πρωτότυπη, κινητή, ξύλινη κατασκευή-βιτρίνα που μπορεί να μετακινείται στο εσωτερικό όταν το κατάστημα κλείνει.

Με λίγες αλλά καθοριστικές κινήσεις, κρατώντας ό,τι ήδη υπήρχε, αλλάζοντας χρώματα και προσθέτοντας νέα στοιχεία, δημιουργήθηκε ένας ευχάριστος, ζεστός και φιλόξενος χώρος, που δεν περνάει απαρατήρητος.

Όπως υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης, όταν ο πελάτης μπει μέσα και δοκιμάσει τις ελληνικές ποιοτικές λιχουδιές που προσφέρει το κατάστημα, θα ενθουσιαστεί και θα αγοράσει.
Στόχος μας είναι να τον βάλουμε μέσα και να τον κρατήσουμε εκεί λίγο παραπάνω!
Κάτι που μπορούμε να επιτύχουμε με τον κατάλληλο σχεδιασμό.

 

Καταρχήν, επιλέχτηκαν ένα βελούδινο πράσινο και ένα γλυκό μπεζ-σωμόν, 2 χρώματα που ταιριάζουν σε χώρο εστίασης-πώλησης τροφίμων αφού ανοίγουν την όρεξη, ντύνουν το χώρο που ακόμη είναι σχετικά άδειος και δημιουργούν ευχάριστο, χαρούμενο και φιλόξενο περιβάλλον, ενώ δένουν με το ξύλο που ήδη υπήρχε στο κατάστημα.
Αντικατέστησαν το μαύρο, που αν και το συναντούμε συχνά τελευταία, είναι εντελώς ακατάλληλο για τέτοιους χώρους και το ουδέτερο κρεμ, που μαζί δημιουργούσαν ένα σκληρό, ψυχρό και αφιλόξενο συνδυασμό (δείτε το πριν και το μετά).

Τα υλικά, τα χρώματα και τα φυτά που χρησιμοποιούνται στο σχεδιασμό του χώρου παραπέμουν στα χαρακτηριστικά που θέλουμε να τονίσουμε: τα φυσικά, ποιοτικά υλικά παρασκευής των προϊόντων.

Η πρωτότυπη, κινητή βιτρίνα (με ροδάκια) τραβάει την προσοχή, το ίδιο και τα ραφάκια με τα αρωματικά φυτά και το καλαθάκι με τα προϊόντα του καταστήματος.
Και τα δύο μπορούν να «εξαφανίζονται» εύκολα και γρήγορα μέσα στο κατάστημα όταν κλείνει τα ρολά, αφού υπάρχουν απαγορεύσεις για μεγάλες επεμβάσεις στην πρόσοψη του καταστήματος.
Από τους βασικούς στόχους του σχεδιασμού ήταν να καταλάβει ο περαστικός ότι δεν πρόκειται για έναν ακόμη φούρνο σαν όλους τους άλλους, αλλά για κατάστημα που προσφέρει ποιοτικά ελληνικά χειροποίητα και επιλεγμένα συσκευασμένα προϊόντα.

 

Δημιουργήθηκαν 2 μικρά καθιστικά, τα οποία ενθαρρύνουν τους πελάτες να δοκιμάσουν επί τόπου τα προϊόντα του καταστήματος, πριν ψωνίσουν για το σπίτι τους.
Οι καθρέφτες δίνουν βάθος και φωτίζουν τον μακρόστενο χώρο.

Δείτε πώς ήταν το κατάστημα πριν και μετά την πρόταση ανακαίνισης.

Κάντε κλικ για να μεγενθύνετε τις εικόνες.

Άποψη του πεζοδρόμου