Η πρόσοψη

Σηματοδοτεί, δίνει την ταυτότητα του χώρου και το στυλ της επιχείρησης, πληροφορεί για το είδος του εμπορεύματος και των υπηρεσιών.

Η πρόσοψη μιας επιχείρησης θα πρέπει να προσελκύει υποψήφιους πελάτες και να τους δελεάζει να επισκεφτούν τον χώρο, δημιουργώντας θετικές προσδοκίες για το τι θα συναντήσουν στο εσωτερικό. Και όλα αυτά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα! (Κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνει η ιστοσελίδα και η επαγγελματική σας κάρτα.)

Πρώτα απ΄ όλα θα πρέπει να μην περνάει απαρατήρητη (εκτός αν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο, όπως εάν πρόκειται για παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη). Σε αυτό βοηθάει ο έξυπνος σχεδιασμός, αλλά και η διατήρηση μιας καλής εικόνας.

Η πρόσοψη προδιαθέτει τον υποψήφιο πελάτη θετικά ή αρνητικά για το τι θα συναντήσει στο εσωτερικό του  καταστήματος ή της επιχείρησης. Είναι νομίζω αυτονόητο, ότι θα πρέπει να είναι καθαρή και προσεγμένη. Παλιές και ξεθωρισμένες τέντες, σπασμένα πλακάκια, βρώμικα τζάμια και σκονισμένες βιτρίνες δεν δίνουν καλή εντύπωση. Φυτά και ζαρντινιέρες προσθέτουν στην εικόνα, μόνο αν είναι περιποιημένες και γεμάτες υγιή φυτά και όχι σκουπίδια.

Επίσης, είναι απαραίτητο να δίνει σαφείς πληροφορίες για το είδος της επιχείρησης ή του καταστήματος και να μην παραπλανά.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο Design for Happiness.