Στο προηγούμενο άρθρο της ενότητας είδαμε πόσο καθοριστικός είναι ρόλος της πρόσοψης και της εισόδου μίας επιχείρησης στην προσέλκυση πελατών.
Στην περίπτωση που ο υποψήφιος πελάτης αποφάσισε να επισκεφτεί τελικά την επιχείρησή σας, ο τρόπος που θα τον υποδεχτείτε πρέπει να του δημιουργήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Σε αυτό, εκτός από το χαμογελαστό και εξυπηρετικό προσωπικό, συμβάλλει κατά πολύ ο ίδιος ο χώρος και πώς τον καλωσορίζει.
Η ταυτότητα της επιχείρησης και η εικόνα που θέλετε να περάσετε στον πελάτη, θα πρέπει να είναι εμφανής στο χώρο υποδοχής.
Ένα μεγάλο συμβολαιογραφικό γραφείο ή μια εταιρεία συμβούλων επενδύσεων που θέλουν να τονίσουν το κύρος και την αξιοπιστία τους, είναι λογικό να επιλέξουν πολυτελή και διαχρονικά υλικά, όπως ξύλο και μάρμαρο και σχετικά αυστηρές γραμμές στο σχεδιασμό του χώρου υποδοχής.
Μία εταιρεία με προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, που πρέπει να βρίσκεται πάντα μπροστά από την εποχή της, είναι σημαντικό να επιλέξει πρωτοποριακό σχεδιασμό και υλικά.
Ένα ιατρικό κέντρο θα πρέπει να δημιουργεί αισθήματα ασφάλειας, φροντίδας και να χαλαρώνει τους ασθενείς και όσους τους συνοδεύουν.
Πρώτα απ’ όλα όμως, ο χώρος υποδοχής πρέπει να επιτελεί σωστά το έργο του. Δηλαδή, να μας πληροφορεί και να μας καθοδηγεί.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο Design for Happiness.