Στα 4 προηγούμενα άρθρα της σειράς είδαμε κάποιες γενικές αρχές που θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ’ όψιν κατά τον σχεδιασμό της πρόσοψης,  καθώς και των χώρων υποδοχής και αναμονής ενός επαγγελματικού χώρου.

Στο συγκεκριμένο άρθρο θα δούμε τι πρέπει να προσέξετε ώστε το γραφείο σας να είναι ελκυστικό για τους πελάτες σας.
Θα ασχοληθούμε με γραφεία ελεύθερων επαγγελματιών ή μικρών εταιρειών.
Δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, φοροτεχνικοί, ασφαλιστές, κτηματομεσίτες, σύμβουλοι επενδύσεων, χρηματιστές, εμπορικοί αντιπρόσωποι, μηχανικοί, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, γραφίστες και κάθε τύπου designers είναι μερικοί από τους επαγγελματίες που εργάζονται σε γραφεία.

Καταρχήν, θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να απαντήσετε με ειλικρίνεια:

Αισθάνεστε ευχάριστα στο γραφείο σας;

Αν εξετάζατε τον επαγγελματικό σας χώρο αντικειμενικά, σα να μην πρόκειται για το δικό σας γραφείο, η αποτίμηση θα ήταν θετική ή αρνητική;

Μήπως αυτά που καθημερινά παραβλέπετε στο δικό σας χώρο, σας κάνουν κακή εντύπωση όταν τα βλέπετε αλλού;

 

Οι πρώτες εντυπώσεις

Δεν είναι σε καμία περίπτωση άνευ σημασίας η εντύπωση που δημιουργεί ο επαγγελματικός σας χώρος στους πελάτες σας.
Σκεφτείτε τις δικές σας εντυπώσεις, θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες, όταν κατά καιρούς έχετε επισκεφτεί ως πελάτης το γραφείο κάποιου επαγγελματία.

Ποιοι συνειρμοί σας δημιουργούνται, όταν βλέπετε γύρω σας ετερόκλητα, παλιά και κακοσυντηρημένα έπιπλα, βρώμικους και σκονισμένους χώρους, τοίχους κιτρινισμένους από την πολυκαιρία, φυτά απότιστα και απεριποίητα, στοράκια ξεχαρβαλωμένα που πλέον από τη σκόνη είναι δύσκολο να προσδιοριστεί το αρχικό τους χρώμα τα οποία με τη σειρά τους προσπαθούν να κρύψουν τα τζάμια, που έτσι κι αλλιώς έχουν να καθαριστούν χρόνια;

Ελπίζω να μην φωτογράφισα το γραφείο σας!
(Φοβάμαι όμως πως περιέγραψα με μεγάλη ακρίβεια την εικόνα που παρουσιάζουν οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες στη χώρα μας!)

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο Design for Happiness.