Πώς να καταστρέψετε το κύρος και την αξιοπιστία σας σε 3 δευτερόλεπτα _η επαγγελματική κάρτα


καταστρέψτε-την-αξιοπιστία-

Αν θεωρείτε ότι  το να επενδύσετε σε μια καλή εικόνα είναι χάσιμο χρόνου και χρημάτων, είναι επειδή δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μπορεί να σας κοστίσει τελικά ένα κακοσχεδιασμένο λογότυπο, μία πρόχειρη επαγγελματική κάρτα ή μία κακή ιστοσελίδα.

Διαβάστε οπωσδήποτε αυτό το άρθρο πριν σχεδιάσετε την επαγγελματική σας κάρτα.

Θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές και οδηγίες, έτσι ώστε να δημιουργήσετε τις καλύτερες εντυπώσεις, πολύ πριν κάποιος δοκιμάσει τις υπηρεσίες σας.

Σας φαίνονται λίγα τα 3 δευτερόλεπτα;

Κι όμως, συχνά ο χρόνος που χρειάζεται για να σχηματίσουμε μια πρώτη εντύπωση είναι ακόμη μικρότερος.

Σκεφτείτε πόσο γρήγορα “σαρώνετε” ένα έντυπο που πέφτει στα χέρια σας πριν το πετάξετε στο καλάθι των αχρήστων ή μία ιστοσελίδα που μόλις ανοίξατε ψάχνοντας κάτι στο διαδίκτυο, πριν την εγκαταλείψετε για κάποια άλλη.
Σκεφτείτε επίσης, τι είναι εκείνο που σας κάνει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο, μελετώντας ένα διαφημιστικό έντυπο στην περίπτωση που δεν είναι κάτι που σας ενδιαφέρει, αλλά βρέθηκε τυχαία στα χέρια σας.
Και τέλος αναλογιστείτε πόσο γρήγορα έχετε βγάλει κάποια συμπεράσματα για την επιχείρηση ή τον επαγγελματία, ο οποίος διαφημίζεται σε αυτά.

Συνηθίζεται να λέγεται ότι μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Ειδικά στην σημερινή εποχή του διαδικτύου, των ηλεκτρονικών μέσων και εντύπων, που η διακίνηση των πληροφοριών γίνεται γρήγορα και πανεύκολα, ο ρόλος της εικόνας είναι καθοριστικός. Η εικόνα, με την ευρεία της έννοια, κυριαρχεί έναντι οποιουδήποτε άλλου τρόπου επικοινωνίας.

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον της πληροφορίας και της ταχύτητας οι περισσότεροι από μας, δικαίως ή αδίκως, σχηματίζουμε άποψη βασισμένοι σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα που παρουσιάζει μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας, πολύ πριν γνωρίσουμε τις υπηρεσίες τους.

Δεν είναι υπερβολή να πούμε, ότι στην εποχή του διαδικτύου και της εικόνας, επιλέγουμε παρασυρόμενοι σε μεγάλο βαθμό από μία έξυπνη και καλόγουστη παρουσίαση μιας επιχείρησης.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο Designing for Happiness.