Ανακαίνιση Aρτοζαχαροπλαστείου στη Βαρκελώνη.
Renovation of Bakery and Pastry Shop in Barcelona.
Στόχοι της ανακαίνισης ήταν να αναβαθμιστεί και να γίνει πιο ελκυστικός για τους πελάτες ο χώρος και ταυτόχρονα να τραβάει την προσοχή των περαστικών, με όσο το δυνατόν λιγότερες επεμβάσεις και μικρότερο κόστος.
Δεδομένου ότι το κατάστημα στεγάζεται σε διατηρητέο κτίριο που βρίσκεται σε πεζόδρομο της Βαρκελώνης με μεγάλη τουριστική κίνηση, υπήρχαν πολλοί περιορισμοί ως προς το τι επιτρέπεται, με αποτέλεσμα το κατάστημα να περνάει απαρατήρητο, παρόλη την υψηλή ποιότητα των αγαθών που προσφέρει.
Επίσης, άλλο πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί ήταν η έλλειψη βιτρίνας.
Για το λόγο αυτό σχεδιάστηκε μια πρωτότυπη, κινητή, ξύλινη κατασκευή-βιτρίνα που μπορεί να μετακινείται στο εσωτερικό όταν το κατάστημα κλείνει.
Η πρωτότυπη, κινητή βιτρίνα (με ροδάκια) τραβάει την προσοχή, το ίδιο και τα ραφάκια με τα αρωματικά φυτά και το καλαθάκι με τα προϊόντα του καταστήματος.
Και τα δύο μπορούν να "εξαφανίζονται" εύκολα και γρήγορα μέσα στο κατάστημα όταν κλείνει τα ρολά, αφού υπάρχουν απαγορεύσεις για μεγάλες επεμβάσεις στην πρόσοψη του καταστήματος.
Με λίγες αλλά καθοριστικές κινήσεις, κρατώντας ό,τι ήδη υπήρχε, αλλάζοντας χρώματα και προσθέτοντας νέα στοιχεία, δημιουργήθηκε ένας ευχάριστος, ζεστός και φιλόξενος χώρος, που δεν περνάει απαρατήρητος.
Όπως υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης, όταν ο πελάτης μπει μέσα και δοκιμάσει τις ελληνικές ποιοτικές λιχουδιές που προσφέρει το κατάστημα, θα ενθουσιαστεί και θα αγοράσει.
Στόχος μας ήταν να τον βάλουμε μέσα και να τον κρατήσουμε εκεί λίγο παραπάνω!
Κάτι που καταφέραμε να επιτύχουμε με τον κατάλληλο σχεδιασμό.
Από τους βασικούς στόχους του σχεδιασμού ήταν να καταλάβει ο περαστικός ότι δεν πρόκειται για έναν ακόμη φούρνο σαν όλους τους άλλους, αλλά για κατάστημα που προσφέρει ποιοτικά ελληνικά χειροποίητα και επιλεγμένα συσκευασμένα προϊόντα.
Τα υλικά, τα χρώματα και τα φυτά που χρησιμοποιήθηκαν στο σχεδιασμό του χώρου παραπέμουν στα χαρακτηριστικά που θέλαμε να τονίσουμε: τα φυσικά, ποιοτικά υλικά παρασκευής των προϊόντων.
Δημιουργήθηκαν 2 μικρά καθιστικά, τα οποία ενθαρρύνουν τους πελάτες να δοκιμάσουν επί τόπου τα προϊόντα του καταστήματος, πριν ψωνίσουν για το σπίτι τους.
Οι καθρέφτες δίνουν βάθος και φωτίζουν τον μακρόστενο χώρο.
Το κατάστημα έγινε πιο ζεστό και αρέσει στον κόσμο. Τα σχόλια που λαμβάνω είναι πολύ θετικά τόσο από τους πελάτες όσο και από επαγγελματίες του χώρου.
Το πιο σημαντικό είναι ότι πλέον περισσότεροι περαστικοί προσέχουν το κατάστημα και μπαίνουν μέσα, κάτι που ήταν από τους βασικούς στόχους της ανακαίνισης.
Η βιτρίνα και η αλλαγή του χρώματος ήταν αρκετές για να τραβήξουν την προσοχή.
Η διαφορά που βλέπω προσωπικά, είναι ότι γυρνάω πιο ξεκούραστος στο σπίτι. Πριν αλλάξουν τα χρώματα με κούραζαν οι αντανακλάσεις του ανοιχτού κρεμ τοίχου.
Σπύρος Δαγρετζάκης
ιδιοκτήτης αρτοζαχαροπλαστείου
αρχιτεκτονικές υπηρεσίες
χρωματικές υπηρεσίες
συμβουλευτικές υπηρεσίες
υπηρεσίες branding
blogs & youtube channel
Εγγραφή στο newsletter
Άρθρα, videos και συμβουλές για την Ψυχολογία του Χώρου και το Χρώματος κάθε μήνα στο inbox σας!
Mania Mavridou _ Architect & Color Consultant
L. Karayianni 4 _ 55236 Panorama
Thessaloniki _ Greece
+30 2310 345384
© 2024 DesignMania & Mania Mavridou
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου ή μέρους αυτού χωρίς έγγραφη άδεια.
Νόμος πνευματικής ιδιοκτησίας 2121/1993.
designed by DesignMania with Semplice